wtorek, 21 czerwca 2016

piątek, 13 maja 2016

NOCOWANKO

NATIŚ : Hejo! Dzisiaj kolejne nocowanko, dzięki kuponowi z DZIENNIK PRZYJACIÓŁEK DWA !

                                               

                                                                                                                                                                             EMIŚ : ONA ŚPI WIĘC NIC NIE NAPISZE ;w;




Bayy  



A SORY JEJ JEST ZIMNO , NIE ŚPI XDD



niedziela, 24 kwietnia 2016

KOMY

Jak śledzicie naszego  bloga to piszcie komy komentujcie jak macie jakieś uwagi czy oś wam się nie podoba to to piszcoe pd komami wtedy mamy większą satysfakcję z tego co kreujemy...

piątek, 22 kwietnia 2016

"UROKI" KATARU

Mam katar a oto uraoki tego katareczku:

- CHUSTECZKI SIĘ SZYBKO KOŃCZĄ
- PO KAŻDYM SMARKANIU W CHUSTECZKI MUSZĘ SMAROWAĆ NOS MAŚCIĄ Z WITAMINĄ A
- NIE MOGĘ WYCHODZIĆ NA DWÓR :ccc

ZAKUPY

Moje zakupy z Krakowa nie są zbyt wielkie ale pokaże wam co kupiłam oprócz pamiątek bo napisze osobnego posta o tym a i nie isałam tyle bo byłam na tej wycieczce. TO CHYBA JASNE.
dłuda narzutka z HM (59,90 zł)

chusta w krakowskie i typowo słowiańskie wzory z frendzlami (15 zł )

EOS balsam do ust słodka męta (25 zł)
dziennik przyjaciółek EMPIK (30 zł)
PS zachciało mi się siku pisząc tego posta

NIESPODZIANKA

NATALECZKO, byłam wczoraj w GALERII KRAKOWSKIEJ,  w krakowie i weszłam do EMPIKA i kupiłam nam DZIENNIK PRZYJACIÓŁEK DWA, będziemy go wypełniać w lato na dworze w domach na imprezach z innymi przyjaciółmi albo same jest wiele możliwości, CIESZYSZ SIĘ???


TŁUMACZ "NIE GOOGLE"

Z góry przepraszam że nie snapowałam, ale nie mogłam, bo większość miejsc, które zwiedzałam nie można było robić zdjęć, chyba, że za opłatą, ale codzień staram się snapować, tak samo Natiśka, ale ona rzadziej, naprawdę przepraszam, ale nie mogłam.
SNAP NATALI : luladelalula
MÓJ SNAP : pirat1223



PS. Jestem chora, a w sumie to mam straszny katar i kaszel i chrypę, wię na zdj.troszkę zaspana i nie mrawa sorki

wtorek, 19 kwietnia 2016

Ja w płacz, ona w uśmiech

Hej tu Naaata. Bez Emi :( Pojechala do Krakowa ;\\ No cóż.. Poczekam aż ona coś napiszę może ;pppp    


Mam wyzwanie, spróbujcie wstać bez zginania nóg. Usiądźcie na tyłku na podłodze i nogi proste.


JEJ SNAPCHAT, TAM BĘDZIE SNAPOWAĆ Z KRAKOWA :D   : pirat1223






niedziela, 17 kwietnia 2016

Tsa

Poszłyśmy spać o 01:00 *-* Miałyśmy taaaaaaaaką głupawkę xDD

TERAZ ONA COŚ PISZE

TSA, siedzimy na podłodze i rzucamy sobie piłką i nagle zaczęłyśmy nie używać kolan i w ogóle, i tak myślimy, i  próbujemy, no na przykład wstać bez kolan czy usiąść. Hahahahahahhahahahah. ♥♥♥

TERAZ JA COŚ PISZE

Tak, mamy strasznego smaka na maka ;c

TERAZ ONA COŚ PISZE 

Potwierdzam, chcemy maca :c :c :ccc

TERAZ JA COŚ PISZE

Ja bym pojeździła też na rowerze.. A ona na fiszce ( od anglika XDD ) Tak serio to deska pennyboard.

TERAZ ONA COŚ PISZE

A ja to bym pojechała do maca z Natiś, ona na rowerze, ja na fiszce ♥♥♥


POZDRO Z PODŁY. #BEZKOLAN 
#POLISHGIRLS


BAJ.
♥ PAPATUCZUCZUCZENIUNIUNIE ♥

sobota, 16 kwietnia 2016

HIHIHIHIHIHIH...

Jeszcez nie śpimy a jest 00:48, łot, NATA pierwszy raz tak długo nie śpiczkuniunia ♫♪♫♪
PS. ona zawiesz skarpety na tablicy korkowej żeby je póżniej ubrać ☼








♥ Patusie ♥

Hmmmmmmm...

Ahh, Nocujemy sobie razem i w ogóle byłyśmy wcześniej na dworze. "hihihiihihi" No i taki jeden KACPER do takiego ZYZIA (Zykfryda), że go kocha i my takie " HA, GEJIIII". I taki inny KUBA, gruby kuba, schylił się i mu było widać przediałek ( poślady ), i ja w taki śmiech i Nata ( współ bloggerka ) ze mną i potem tam ten KACPER i ZYZIO.PS zawsze zdrobnienia w postach u mnie będą <3






♥ PAPACZUCZENIUNIUNIE ♥

Phi,Phi,Phi.

Nowy blog. Jak sama nazwa wskazuje, blog opowiada o życiowych rozkminach. Prowadzę go z MONSTER Berry, z najką. Tak, Potwór jagód XD. Będziemy tu wylewać nasze wypociny, czyli pisać o na przykład problemach. To taki nasz pamiętniczeczuniuniunio <3 (Ps. To pamiętniczeczuniuniunio ona napisała O-o )



BAJ